الأربعاء، 24 أبريل 2019

مع السلامة... بقلم الشاعر محمد عامر

كده كفايه مع السلامه
شفت منك  كتير يامه

كده كفايه وكتر خيرك
شربت كتير من  إيدك

النصيب بنا كده مفيش
معاك تاني مقدر أعيش

إبعد عني و سبني في حالي
كفايه اللي منك والله جرالي

شتت  قلبي و كمان  أفكاري
يا الف أه  علي  اللي  جرالي

بلاش تتكلم في كلام فاضي
بلاش تكون الجلاد والقاضي

ولو إنت كده .. بحالي راضي
مش هسمحك  أبدأ المراضي

كده كفايه ........ مع السلامه
شفت منك ......... كتير يامه
 2019/4/22     ....
مع السلامه✋
بقلم/الشاعر محمد عامر.

ليست هناك تعليقات:

مشاركة مميزة

قوافي همساتي (من أنت) للأديبة د. حنان أبو زيد

أنا الـمـعرفـة ومـتـاهة الـجهـل***أنا الـحـكمـة فـي جُـنْة الـعقـل أنا الـحياة مـن ضـياء اشـتعـل***أنا الـمـوتُ مـن ظـلام مُـفتعـل أنا الـلـ...