كنت فين؟
غايب . ع العين
ياأبوضحكة حلوة بغمزتين
مش كفاية
شايفك بالخيال؟
إنت إيه؟؟؟؟؟؟؟
مش بتحس . بالحنين
حربي علي
شاعرالسويس
غايب . ع العين
ياأبوضحكة حلوة بغمزتين
مش كفاية
شايفك بالخيال؟
إنت إيه؟؟؟؟؟؟؟
مش بتحس . بالحنين
حربي علي
شاعرالسويس
أنا الـمـعرفـة ومـتـاهة الـجهـل***أنا الـحـكمـة فـي جُـنْة الـعقـل أنا الـحياة مـن ضـياء اشـتعـل***أنا الـمـوتُ مـن ظـلام مُـفتعـل أنا الـلـ...
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق